1- توسعه و ترویج فرهنگ مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع
2- بررسی موانع موجود و تدوین راه کارهای مناسب جهت رفع آنها
3- اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحوه خدمت رسانی از طریق برشور، کتاب راهنما و تابلوهای راهنما
4- نصب العین قرار دادن منشور اخلاقی سازمان به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع
5- بازنگری، اصلاح و مهندسی مجدد روش های انجام کار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمات رسانی به مردم
6- شفاف و مستندسازی نحوه ارائه خدمات در واحد
7- بازرسی از قسمت های مختلف شرکت گاز استان تهران و تهیه گزارش در صورت بروز مشکل و هماهنگی سریع جهت رفع آن
8- بررسی و سنجش مستمر میزان رضایت مندی مردم از نحوه ارائه خدمات از طریق فرم های نظرسنجی
9- جمع بندی فرمهای نظرسنجی به صورت ماهانه و ارائه نتایج آنان به مدیریت واحد و ستاد طرح تکریم ارباب رجوع
10- ایجاد ساز و کارهای لازم به منظور تشویق کارکنان و برخورد با کارکنان خاطی در رابطه با تکریم ارباب رجوع
11- برگزاری کلاس های آموزش طرح تکریم برای کارکنان واحد با هماهنگی ستاد اجرایی طرح تکریم و روسای واحدها
12- برقراری ارتباط مستمر با ستاد طرح تکریم ارباب رجوع و ارسال گزارش عملکرد به صورت سالانه
ساختمان مرکزی: تهران خیابان ایرانشهر نبش خیابان اراک پلاک 160
مرکز تلفن: 81971
فکس: 81972444
کدپستی: 18967-15837
ایمیل دبیرخانه: dabirkhaneh@nigc-tpgc.ir
ساختمان مهندسی: تهران خیابان ولی عصر بالاتر از میدان ولی عصر پلاک 1735
مرکز تلفن: 83731
تلفن گویا: 43-81972440
کدپستی: 53415-15946
ایمیل: info@tehrangasco.ir
کد اقتصادی: 411111346136
شناسه ملی: 10101890339
قرار دادن لوله بخاری در داخل ظرف آب بسیار خطرناک بوده و مرگ آفرین است.